Sunday, February 27, 2011

Aku Dalam Kesedihan

assalamualaikum...
hari ini aku terasa sedih yang teramat sangat.. tak tahu lah kenapa.. dengan apa yang dah berlaku hari ni.. masa pas habis sukan kamsis aku pergi jumpa kawan aku.. aku mana la pernah jumpa lelaki kat poli nie. tetiba datang jumpa.. segan lah aku..


sedih bila aku dalam kesusahan tiada pun yang nak faham aku.. time ko susah.. ko mintak pe je kataku aku bg..
tapi ko.. dah r pinjam hak aku xreti nak pulang..
banyak cekadak lak 2..
kalau aku jumpa.. memang kene r..
aku akan ingatpe y ko buat kat aku..
dah r xsedar di untung....!!!!!!!!

2 comments:

Enchek Johari said...

lorr....npew ni syaz?ade mslh pew?byk kn besabo ye...

Unknown said...

sedih r..
dengan org y kita syg buat kita mcam 2.. time susah cari kita... kalau nak buat jahat.. dh lama kita buat.. tapi bersabar je dengan apa yang die buat dengan kita

Post a Comment