Thursday, August 29, 2013

SAYA PENGEDAR SHAKLEE DI MUAR, JOHOR

Assalamualaikum...

Saya merupakan salah seorang SID di dalam Daerah Muar, Johor. Opsss U alz mesti tidak tahu apa itu SID. Ok, saya akan terangkan apa itu SID. SID ialah Shaklee Independent Distributor. Saya juga merupakan wakil yang sah untuk segala produk SHAKLEE.

Sesiapa yang berminat untuk membeli segala produk shaklee boleh terus hubungi saya di talian 014-3641834 (syazz/zie). Sesiapa yang membeli di bawah saya.. Saya akan ajar dengan cara yang betul dan akan guide smpai membuahkan hasil. Kenapa memilih saya??? Kerana saya sudah diajar dan diberi latihan untuk guide pelangan2 saya dengan baik. InsyaAllah. Sekirannya anda semua tidak berpuas hati dengan tunjuk ajar saya atau layanan saya kepada anda semua sebagai pelangan yang dikasihi. Anda boleh cari SID yang lain.



Sekiranya berminat????
Ambil phone anda semua 2.. apa lagi cepat2 sms/whatsapp saya 014-3641834 (syazz/zie)

kawasan yang akan di COD ialah MUAR, BUKIT PASIR,PAGOH, LENGA, BUKIT KEPONG, FELDA SRI JAYA, FELDA SRI LEDANG, KUNDANG ULU, BUKIT GAMBIR.




No comments:

Post a Comment