Friday, August 30, 2013

LECITHIN SHAKLEE

PERBEZAAN SHAKLEE:

Diekstrak dari kacang soya organik bikan -GMO, setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin,inositol,fosforus dan lemak tak tepu.

MANFAAT UTAMA:

1. Menyerap vitamin yang larut lemak - Membantu tubuh menyerap vitamin A,D,E,K yang larut lemak
2. Melindungi Hati - Menghalang enapan lemak dihati, sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati
3. Pemecahan lemak dan Kolestrol - Lecithin bertindak sebagai 'PEMBERSIH' salurdarah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolestrol dan trigliserid di dalam tubuh.


4. Pelangsingan -Menghalang obesity. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.
5. Mencatikkan otot dam kulit - Membentuk membren sel, melembabkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yabg cantik, mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.
6. Memperbaiki alergi - Menghalang platelet darah dari mengaktifkan tisu gegelung di dalam salurdarah, seterusnya mempertingkatkan alergi spt penyakit kulit - dermatitis, demam alergi

BERMINAT???
BOLEH TERUS HUBUNGI KAMI
014-3641834 ZIE
ATAU EMAIL
norazielah@ymail.com

nyatakan masalah yang dihadapi....
ASAP


No comments:

Post a Comment