Sunday, January 6, 2013

Niat Tahun Baru

Assalamualaikum...

Dah lama tak berblog. Terasa rindu lah untuk menaip dan coretkan ap yang terbuku dihati.. hehehe..
Tahun baru dh datang kejap je masa itu berlalu kan. Umur aku makin hari makin meningkat. Azam aku dan cita2 aku untuk tahun baru ni nak jadikan diri aku ni insan yang berguna selain itu, aku akan berusaha bersungguh2 untuk mendapatkan kulit muka yang gebus dan mulus. Tapi bagi permulaan gaji aku ni,aku x dpt nk membeli suplement yang aku inginkan dari produk shakle. Sebab.... Gaji bulan pertama ni agak teruk lah...:( sedih tol bile tgk gaji mcm 2.. aishhh.. nak uat mcam mana kan. msaih dalam training job. lum confirm so gaji mmg kecik sikit r.. cepat lah confirm.. xsabar nk dapatkan gaji yang best. dah dapat gaji best baru boleh beli suplement yang aku impikan.. aku nak sagt dapatkan kulit mcam akak sorang nie.. www.qasehkuhoney.com Dia ni comel.. aku nk jadi mcm nie..cantik..
 That my impian untuk tahun ini!!!!

No comments:

Post a Comment