Wednesday, December 18, 2013

Ketulinan Omega Guard Shaklee

Omega 3 adalah asid lemak penting yang mengandungi EPA dan DHA yang sangat penting untuk perkembangan memori dan menajamkan minda. Namun tubuh manusia tidak boleh menghasilkan EPA dan DHA ini dan kita perlu mendapatkan sumber EPA dan DHA dari sumber makanan dan juga supplement.

Sumber EPA dan DHA yang terbaik adalah dari haiwan seperti ikan berbanding tumbuh-tumbuhan yang sukar ditukarkan oleh enzim tubuh.

Tahap enzim tubuh yang bagus dapat memproses kesemua EPA, DHA, ALA dan lain-lain yang lagi yang terkandung dalam Omega 3 dengan maksima. Tak guna juga kita ambil makanan yang tinggi kandungan DHA, EPA dan lain-lain kalau enzim tubuh tidak berfungsi dengan baik.


Jadi amat penting pastikan tubuh dalam keadaan sihat supaya kesemua zat dan nutrient dari makanan dapat diserap dengan baik.



Perbezaan Minyak ikan Omega Guard Shaklee

Bulan Disember ini bulan kurus. Mana tak nya semua pakat borong Omega Guard. Yes!Anda tak salah dengar. Bulan ini Promosi Omega Guard! Berani jaminlah. Hujung bulan mesti out of stock! Sebelum anda gigit jari baiklah cepat- cepat memborong Omega Guard!

Dalam pasaran memang banyak minyak ikan tau. Kita sebagai pelanggan kenalah pandai memilih minyak ikan yang betul2 terbaik dan harga pun berpatutan! Harga vitamin Shaklee tak dak la mahal. Semua mampu milik dengan kesan yang sangat terbaik.

Ok hari ini kita nak cerita tentang Pembezaaan Minyak Ikan Shaklee (Omega Guard) berbanding dengan minyak ikan yang lain. 

Apa yang membezakan minyak ikan Shaklee dengan minyak ikan yang lain? Adakah anda yakin anda betul2 membeli Omega 3 atau lemak ikan? Mari kita lihat perbezaan minyak ikan Shaklee dengan minyak ikan jenama yang lain di dalam gambar di bawah.




ANTARA TESTIMONI YANG MENGAMALKAN OMEGA GUARD SHAKLEE:-

sila klik >>>>>>






BERMINAT??? BOLEH SMS/WSAP/014-3641834

DENGAN HERGA MAMPU MILIK!! SERENDAH RM125 SAHAJA!!!

No comments:

Post a Comment