Saturday, November 23, 2013

Emilay whitening murah di Muar

 
Wajah lebih cantik, licin dan tidak berminyak secara SEMULA JADI. Tidak perlu lagi make-up tebal2.





Emilay Whitening mengandungi khasiat dan zat yang tinggi NATURAL PRODUCT. Tiada bahan kimia Tidak perlu lagi bedak serta foundation yang merapu untuk kelihatan cantik, kecantikkan akan muncul dari dalam. Hasilnya, ia kelihatan sihat, licin dan cerah








Jimat masa dan wang. Kebiasaanya, wanita perlu ambil masa 30 minit keatas untuk make-up, kini tidak perlu lagi, pengambilan Cuma sehari sekali sahaja, selepas sarapan atau selepas lunch Ia jimat dan MURAH anda tidak perlu beli pelbagai jenis produk yang bernilai ratusan ringgit setiap bulan, kerana Emilay Whiteningsudah cukup untuk seorang wanita!




Grape seed extract bertindak menghilangkan bekas jerawat, menghilangkan bintik dikulit, Kulit terasa lembut dan kenyal, mencantikkan kulit (lebih segar dan sehat), membaiki sel kulit (bintik hitam, tanda bekas luka).



Mencegah penuaanGreen tea extract Wooden pta flavonoids (Teknologi France terkini) akan membantu melambatkan penuaan secara semulajadi.
Tiada ada pengelupasan berlaku, kulit tidak kering dan berminyak



Perlindungan UVALOE VERA extract yang membantu perlindungan dari sinar UV secara semula jadi. Teknologi UV terbaru dari USA (2012) ini hanya ada pada  Emilay Whitening.



Melembabkan kulit muka dan tidak kering, dengan adanya Extract OPC dan Vitamin C , kulit anda akan lebih lembab secara semuljadi dari dalam, yakinlah! Ini pasti!



Vitamin E dan Wooden pta flavonoids (Teknologi France) mempunyai antioksidan yang sangat tinggi dan ia akan memutihkan kulit muka dalam masa yang pantas.








Teknologi USA dan100% selamat & HALAL Manufactured by : NUTRITIONAL PRODUCT CO.LTD .
MADE IN USA
CMP QUALITY
100% Natural product & 100% Certificated Laboratory Tested

Health permits : No. 0178
Standard: Q/INKS07-2006




Kesan terpantas dalam tempoh 2-3 minggu, bergantung kepada komposisi semulajadi setiap pengguna, extract PEARL & RUMPUT LAUT akan mempercepatkan pemutihan. 100% berkesan!


Sesuai untuk LELAKI juga, lelaki juga digalakkan mengambil kerana ia merupakan product natural, tidak perlu bimbang!!





Emilay Whitening merupakan whitening productNo1 di USA, ia JUGA mula MENEMBUS PASAR ASIA dan afrika. BEST SELLER DI 26 NEGARA, dan kini dimalaysia, SANGAT RUGI JIKA ANDA TIDAK DAPATKANYA PADA PROMOSI KALI INI.



Kelebihan Emilay Whitening dibanding Supplement pemutih lainnya adalah bentuknya yang Softgel sehingga mudah diserap oleh tubuh dan ia bertindak dari dalam secara semulajadi.
Emilay Whitening telah disahkan selamat untuk dimakan . Di Malaysia, produk ini telah disahkan oleh KKM.
 
BERMINAT??? BOLEH HUBUNGI SAYA DI 014-3641834 (CIK ZIE)

1 BOTOL RM35 SAHAJA
3 BOTOL RM 100 SAHAJA
10 BOTOL RM 250 SAHAJA

No comments:

Post a Comment