Thursday, November 14, 2013

Kebaikan Menjadi Ahli Shaklee

Assalamualaikum, 

Anda selalu beli suplement dari Shaklee??? tapi anda tidak tahu apa kebaikan jika anda menjadi ahli right!!??

KELEBIHAN MENJADI AHLI DI BAWAH SAYA :)

-anda akan mendapat untung runcit
-anda akan mendapat cash back (bonus) T&T
-anda dapat menolong kelurga anda
-anda dapat menolong sahabat2 untuk kekal cantik, sihat bersama shaklee


Jika anda berminat untuk menjadi ahli anda boleh daftar dengan 

1) Membayar RM 65 untuk mendapatkan member kit + RM 10 (postage)

atau

2) Membeli produk Shaklee: 2 botol Vivix atau 3 kotak Collagen Powder dalam satu resit, anda akan mendapat keahlian SECARA PERCUMA (dalam lingkungan RM670 Semenanjung & RM850 Sabah/Sarawak)

Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke mana-mana branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 924829 sebagai sponsor.


KELEBIHAN MEMILIH SAYA SEBAGAI UPLINE ANDA
-Saya akan guide anda smpai mencapai 4-5angka
-Saya pun bermula dari ZERO sekarang saya dh ly berjaya dengan dapatkan income 4angka
-Setiap kejayaan yang diperolehi saya akan memberi GOLD (t&t)
-Saya tidak garang marah peramah dan tegas dalam menceburi bidang bisnes ini
-Anda perlu percaya dan yakin dengan saya :)

No comments:

Post a Comment