Monday, November 25, 2013

Set Pelansingan Shaklee ; Alfalfa.lecithin,cinch shake shaklee

Disclosure: This is a sponsored post as part of the Shaklee Corporation blogger program. I have received free products, online support, and incentives for participating. My opinions are my own. People following the weight-loss portion of the Shaklee 180™ Program can expect to lose 1-2 pounds per week.
It’s now officially time to say good-bye to the Shaklee 180 program on this blog. So sad. But no worries, I will still be using their products! I love having one less meal to think about for myself, so I will continue to be a smoothie-drinking machine.
My favorite part of this program has definitely been getting back into clothing sizes I haven’t been in since early college. So for my final video, I had some fun showing the difference in how my clothing fits these days versus right before I started the program. It is going to feel great to head to the thrift store this weekend with a big ol’ pile of stuff to donate! And of course I’ll be running in to see what old new goodies I can find, too, that will actually fit me!
Pendedahan : Ini adalah post yang ditaja sebagai sebahagian daripada program blogger Shaklee Corporation. Saya telah menerima produk percuma , sokongan dalam talian, dan insentif untuk mengambil bahagian. Pendapat saya adalah saya sendiri. Orang yang mengikuti bahagian berat badan Program Shaklee 180 ™ boleh mengharapkan untuk menurunkan 1-2 paun per minggu.
Ia kini secara rasmi masa untuk mengucapkan selamat tinggal kepada program Shaklee 180 di blog ini . Jadi sedih. Tetapi tidak bimbang, saya masih akan menggunakan produk mereka ! Saya suka mempunyai satu hidangan kurang untuk berfikir tentang untuk diri saya , jadi saya akan terus menjadi mesin smoothie - minum.
Bahagian kegemaran saya program ini telah pasti telah mendapat kembali ke dalam saiz pakaian saya tidak di kolej sejak awal. Jadi untuk video terakhir saya, saya mempunyai beberapa menyeronokkan yang menunjukkan perbezaan dalam bagaimana pakaian saya sesuai hari ini berbanding hak sebelum saya memulakan program itu . Ia akan berasa hebat untuk menuju ke kedai berjimat cermat hujung minggu ini dengan ol ' longgokan besar barangan untuk menderma ! Dan sudah tentu saya akan berjalan di untuk melihat apa barang baru lama saya boleh mencari, juga, yang akan benar-benar patut saya!


DENGAN MENGAMALKAN SET PELANSINGAN SHAKLEE

BERMINAT?? SILA HUBUNGI SAYA 014-3641834 (SYAZZ)
NTERESTED MAY CONTACT ME 014-3641834

No comments:

Post a Comment