Tuesday, May 26, 2015

KISAH BENAR :Kulit kusan dan bejerawat

KISAH BENAR

Normal bagi lelaki kalau kulitnya kusam dan berjerawat sebab kalenjar peluh lelaki aktif, dan kulit senang berminyak.
Kulit saya kurang bermasalah hinggalah umur saya dah dekat 30 tahun. Mula la keluar jerawat, nampak kusam dan kering. Kadang kadang, kalau garu, nampak putih putih deh terkupas.
Sejujurnya, saya mula menggunakan Vivix dan Shaklee Collagen Powder apabila lihat effect positif pada pelanggan-pelanggan saya. Dan mereka selalu repeat order, tak sempat habis, terus beli lagi.
Setakat sebulan lebih saya promote Vivix secara santai, dah lebih 10 botol terjual. Collagen Powder pun tak kurang hebat sambutannya.
Saya pakai Vivix dan Collagen Powder tak sampai pun sebulan. Cepat nampak kesan positif.
Kulit saya tak kering, nampak lembab dan berseri. Tona warna kulit lebih sekata. Tak bercapuk-capuk. Garis halus kat bibir dah kurang, dan pipi saya nampak lebih anjal.
Kadang-kadang malu jugak bila orang kata kulit dah macam perempuan sebab halus, tapi saya buat tak kisah. Cemburu sebenarnya tu! Hehehe.
Yang penting, kulit saya menawan dengan cara yang sihat, bukan suntik suntik atau guna produk berbahaya yang merosakkan kulit. Setiap kali saya pandang cermin, hati saya penuh syukur.
Inilah yang dinamakan ‪#‎shakleeeffect‬
‪#‎s2uFamilies‬ ‪#‎s2united‬
Untuk konsultansi, hubungi sy ya
----------------------------
FB : https://www.facebook.com/cikzie91
Pages : https://www.facebook.com/healtyforUs
Instagram : syazzriena
HP : 0137602546 (azie)
==================
==================
Produk yang diambil:
1. Vivix
2. Collagen Powder
===================

No comments:

Post a Comment