Tuesday, May 26, 2015

KISAH BENAR : Tidak perlu bermakeup tebal untuk menutupi jerawat dimuka

KISAH BENAR

Assalamualaikum WBT..

"Dont make SHAKLEE a secret..share it..its a GIFT you giving people...

InshaaAllah...

Segala perkara berlaku adalah dengan izinNya..begitu juga jodoh saya dengan shaklee..Alhamdulillah kesihatan dalaman saya totally different terus terserlah di luaran..nak tahu apa masalah saya dulu?

~ kulit muka berjerawat teruk,kena pakai mekap tebal tapi still tak boleh cover jerawat bersepah.
~ batuk dan selsema berpanjangan akibat allergic yang teruk
~ pelawasan kurang baik,kerap berlaku sembelit,najis berdarah,ada simptom buasir selepas bersalin
- yes..segala permasalahan di atas,menyebabkan badan rasa tak sihat,tak selesa,berat badan pun dah menghampiri BMI yang dah xsesuai dengan ketinggian..uittt scary!!!

Cinta pertama saya dengan SHAKLEE is only ESP+ALFALFA

Simple word describe how special ESP+ALFALFA
ESP~ Menyihatkan hormon dan seterusnya mencepatkan penyerapan segala vitamin dalam badan
ALFALFA~ Segala masalah jerawat,allergic,pelawasan kurang baik,berat badan berlebihan disebabkan detox tidak berlaku dengan baik..dats y Alfalfa sangat2 membantu untuk DETOX

Saya KONSISTEN, saya lebih sihat, ceria dan selesa dengan badan saya now!!!
Jom Jatuh Cinta dengan shaklee..

SHAKLEE ALWAYS SAFE
SHAKLEE ALWAYS WORKS
SHAKLEE ALWAYS GREEN

#shakleeeffect
#s2families
#s2united

FB : https://www.facebook.com/cikzie91
Pages : https://www.facebook.com/healtyforUs
Instagram : syazzriena
HP : 0137602546 (azie)
================== ==================
Produk yang diambil:
1. ESP
2. Alfalfa
===================


No comments:

Post a Comment