Tuesday, May 26, 2015

Kisah Benar Pain Killer

KISAH BENAR E001
---------------------------
[ATHRITIS: PAIN KILLER VS SHAKLEE]
Ini kisah benar customer sy..

*SEBELUM*
Umur masih muda tapi mengalami masalah ‪#‎sendi‬ yang agak kritikal..yer la kan smpi nak angkat mug pun tak boleh..senang kata tak boleh buat keje berat langsung melibatkan tangan,kaki dan yang bersendi..so aktiviti harian pun terganggu..kesian sangat dia..
Setiap bulan akan dapatkan rawatan di hospital dengan kos rm500..bayangkan banyak tak nak kena keluar bulan2 untuk kos rawatan..boleh bayar duit kereta viva@myvi tu..hehe...Pastu hari2 pulak pain killer kena ambil bagi kurangkan kesakitan tu..untuk pesakit ‪#‎athritis‬ diorang memang bergantung pada ‪#‎painkiller‬ bagi tak nak rasa sakit yang amat..aduhh..pain killer ni sebenarnya tak bagus untuk badan kita..akan effect long term..

Nak dijadikan cerita..customer saya ni adalah merangkap kawan kepada kawan saya jugak..hehe..emm sebenarnya saya jugak banyak dapat customer yang diperkenalkan dari rakan2 @customer2 yang dah ambil ‪#‎shaklee‬ dengan saya..alhamdulillah..this is my ‪#‎shakleeEffect‬..hihi..chewaahh..
Bila customer ni whatsapp dan beritahu masalah dia..so saya pun cadangkan dia ambil set sendi terdiri daripada ‪#‎Ajht‬ ‪#‎ostematrix‬ dan ‪#‎omegaguard‬..alhamdulillah customer saya ikut cadangan saya tu..

*SELEPAS*
Setelah hampir 3 minggu saya follow up customer saya lagi untuk tanya perkembangan dia..Alhamdulillah..sangat2 positif..siap boleh main bowling lagi tu..syukur sangat dapat bantu orang lain sihat..selain tu dapat juga mengurangkan kos perbelanjaan rawatan bulanan customer hampir setengah daripada biasa kan.. dengan shaklee mmg ‪#‎JIMAT‬ dan ‪#‎BERKESAN‬..siapa kata shaklee ni mahal? Tak cuba..tak rasa lg dah ckp mahal kan..tahan berbulan2 tau..emm kalau tak percaya boleh pm sy..harga dan servis baek punya..


Untuk konsultansi, hubungi sy ya
----------------------------
FB : https://www.facebook.com/cikzie91
Pages : https://www.facebook.com/healtyforUs
Instagram : syazzriena
HP : 0137602546 (azie)
==================
Produk yang diambil:
1. Advanced Joint Health Tablet
2. Ostematrix
3. Omega Guard
===================
YES ") We got #S'Effect's photo.

No comments:

Post a Comment