Thursday, October 25, 2012

Pulang Ke Kampung

Entry kali ini nk post pasal beraya ni kampung. Aku lah orang yang terakhir balik. Diantara kawan2 yang ada kat rumah tu. Aku bagun2 tidor tengok semua dah xde. sedihnye aku rasa. mentang2 tiket aku petang. Sebelum balik aku kene pastikan keadaan rumah dalam keadaan selamat. Aku matikan semua suiz yang ada kat rumah tu, pintu dittp dengan rapi. Lepas siap semuanya baru lah aku bergerak pulang dengan aku menapak hingga ke hadapan jalan raya.

tepat kul 1 aku sampai Seremban. Nak tunggu bus aku lama lagi lak 2. So aku jalan2 dulu di terminal One. Jalan2 sambil aku cri cerita ap yang best yang leh aku tonton semntara tunggu bus aku sampai.


Ni dia tiket aku kul 5.30 petang


Sempat lagi aku tonotng wayang cerita PE3. Not bad lah cita ni.. aku bg 3 ***


So, bila sampai rumah rasa lega...

selamat hari raya aidiladha kepada semua umat mulimin dan muslimat

No comments:

Post a Comment