Tuesday, October 23, 2012

Satu Hari Perjalanan

Hari ni aku puas sangat berjalan... Mula2 aku g MOSTi.. Pusat Nuclear kat Bangi 2. Merasa gak aku dan kekawan masuk Pusat Nuklear 2..


Ni lah MOSTi.. ni yang blok 12 & 11..

Lepas aku dan kekawan g mosti, kami jalan2 cari makan.. kemudian kami semua pergilah KLCC


Masa masuk2 2 aku terus nampak kedai HIMALAYA.. apa lagi aku pergi lah
terus membeli ap yang dah hbs stok kat rumah 2
aku beli produk NEEM


Aku beli yang 3 barang  RM39.90.. aku beli scrub dengan pencuci die..


Lepas aku shoping kat KLCC aku g PAvi lak.. Saja jalan2. Xpenah aku g sini :P
So,jgn kata xpenh g.. hahha



Tempat shoping yang terakhir untuk hari ini... Apa yang aku dapatkat sini ek???
@#$%&&
Xde beli pape.. Nk beli Selipar BodyGlove.. xde saiz lak :(


Dari KL kami pulang ke PD..
So Berakhirlah pERJAlanan Aku hari ini..

No comments:

Post a Comment