Thursday, October 31, 2013

Fenomena Memutihkan Kulit??? Apakah Kesannya??

Golongan belia Asia majoritinya memiliki kulit sawo matang. Namun begitu, ramai yang mengidam-idamkan kulit putih sebagaimana tanda kecantikan yang sebenar. Manakala Oenduduk Eropah pula sangup berjemur di tengah panas untuk mengelapkan kulit kerana itu definasi cantik bagi mereka.

Tahukah anda bahawa berkulit putih itu cantik tidak benar sama sekali. Kecantikan asli ialah memiliki kulit wajah yang mulus dan kekal berseri tanpa secalit solekan. Walaubagaimanapun masih ramai yang berlumba-lumba membeli produk pemutih wajah untuk mendapatkan kesannya dalam masa jangka yang singkat.Tahukan anda terdapat beberapa bahan yang merbahaya untuk kulit didalamnya???

VITAMIN C

Dengar sahaja vitamin C,memang tidak disangkal kebaikannya pada kulit dan kesihatan tubuh badan. Disebabkan itu, ramai yang mengambil langkah mudah untuk mengambil suntikan vitamin C pada wajah.Secara alami, suntukan Vitamin C berkesan menimbulkan warna kulit wajah yang sekata dan sihat. Ia mencerahkan kulit kepada warna normal iaitu mengembalikan semula warna yang asal, bukannya memutihkan wajah!!!

Majoriti mengambail suntukan ini dengan harapan memiliki wajah putih berseri seperti bintang korea. Pengambilan vitamin C melebihi dos yang dibenarkan akan memberikan kesan sampingan seperti kegatalan dan alahan yang terlalu teruk boleh mengakibatkan kematian.Elakan perkara tersebut berlaku.

Vitamin C shaklee merupakan vitamin c yang semula jadi, Dengan pengambilan maximun 5biji persamaan 500mg boleh mengantikan sell yang mati di dalam badan. Dengam pengambilan 5biji sehari perlu minum air mineral sebanyak 3Liter. Untuk terus kekal cergas dan bertenaga perlu mengambil sebanyak 1biji sehari. Dengan harga yang murah serta berkualiti tidak perlu mengambil Enjition untuk tampak cantik.Tidak perlu membahayakan diri dengan cucuk sana cucuk sini. Dengampengambilan vitamin C Shaklee dapat menjimatkan anda, malah dapat mencantikan anda.

HARGA DI Pasaran RM37 (EXCLUDE POSTAGE)

berminat??? Boleh hubungi saya :)
014-3641834 cik zie
017-4155074 cik syazz



No comments:

Post a Comment