Wednesday, October 2, 2013

Muka Kedut-kedut??? ; Cegah dengan SET ANTIPENUAAN SHAKLEE




Penuaan tidak dapat terelakkan. Proses penuaan kita melaju ketika kita melewati umur 30 tahun. Ketika berumur 40an, fungsi organ menurun hingga kapasitasnya hanya 80% saja, ini akan menrun hingga 70% ketika kita berumur5 50 tahun. Kemudian, fungsi organ tubuh semakin memburuk sampai 35% ketika berumur 70 tahun.



Kulit mengalami penuaan dimuai sejak kita lahir
Organ pertama yang menua adalah kulit kita. Kulit menua mulai dari saat kita lahir. kehilangan elastisitas kulit, kecemerlangan dan kehilangan warna adalah semua tanda penuaan.

Otak mulai menua setelah umur 20 tahun
Sel saraf adalah satu-satunya sel dalam tubuh yang tidak melakukan duplikasi. Sekali rusak sek ini tidak dapat memperbaiki diri sendiri. Otak berada dipuncaknya ketika kita mencapai 20 tahun. 5% dari orang yang berumur 65 tahun akan menderita Alzheirmer’s dan Dementia. Ini akan meningkat sampai 25%

ketika berumur 80 tahun.
Paru-paru menua dengan cepat setelh umur 60 tahun
Merokok, polusi udara, asma, infeksi saluran udara & paru-paru, semuanya berpengaruh pada penuan paru-paru. Mulai umur 30 tahun kapasitas aliran puncak menurun hingga 30cc/detik setiap tahunnya. Ini akan menurun terus hingga 1/3 dari kapasitas paru-paru ketika mencapai 60 tahun.

Saat kristis untuk wanita pada umur 35 tahun
Menopause: Setelah umur 35 tahun, wanita menderita penurunan densitas tulang 1% setiap tahun. Setelah menopause, kecepatan rata-rata meningkat hingga 5-6%. Wanita berumur antara 20 hingga 25 tahun megalami ovulasi sekitar 10 sampai 12 kali setahun. setelah 40 tahun ovulasi hanya terjadi 7-8 kali setahun. Setelah  45 tahun akan mengalami penurunan hingga satu atau dua kali setahun dan akan behenti setelah menopause.

Mata memburuk mulai 40 tahun
Rabun jauh pada 40 tahun sebesar 100 diopter. ini akan meningkta sapai 200 diopter ketika berumur 50 tahun dan 300 ketika umur 60 tahun. Lansia berumur diatas 60 tahun alan lebih rentan terhadap katarak, 30-40% dari kelompok ini akan terkena katarak. Pada umur 70, 60-70% akan memderita katarak.

Jantung menua setelah umur 45 tahun
Kardivaskular. Penurunan elastisitas, pembuluh darah, pembesaran arteri, pembesaran jantung  dan kalsifikasi pembuluh darah adalah tanda-tanda penuaan jantung.
Pendengaran memburuk mulai 60 tahun
Kemampuan pendengaran mulai memburuk setelah berumur 60 tahun. Kemampuan pendegaran pria memburuk lebih cepat daripada wanita. Pendrita diabetes dan hipertensi akan kehilangan pendebgaran mereka lebih cepat.

Hati, lambung, kantung empedu, usus dan limpa akan medah terinfeksi
Organ-organ ini tidak serentan organ-organ lain dalam proses menua, tetapi lebih mudah terinfeksi dan cedera. Melindungi organ-organ ini dari infeksi akan menghambat penuaannya.


Collagen Powder

Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

CHECK IT OUT TESTIMONI YANG TELAH MENGAMALKAN COLLEGEN POWDER SHAKLEE :-












Vivix Shaklee








Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. 


Bakal dipatenkan tidak lama lagi.  Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.


CHECK IN OUT TESTIMONI VIVIX DARI ARTIS TERKENAL AYU RAUDAH  INILAH RASIA KECANTIKAN BELIAU :-













No comments:

Post a Comment