Wednesday, October 30, 2013

TESTIMONI GLA COMPLEX

Assalamualaikum..

Hari ini saya nak menceritakan lagi satu keajaiban.. Kita hanya mampu merancang tetapi Allah yang menentukan. Anda sukar hamil?? Inginkan anak?? Apa kata anda mencuba GLA COMPLEX bagi kaum hawa mana kala kaum adam anda mencuba zinc complex + Vita e complex shaklee.

Jom kita baca ap testimoni sahabat kita :-)


tuuuudiaaa... sekarang Ana Ariff akan mendapat cahaya mata.
Allah selalu menyuruh hambanya berusaha, bukan hanya redha dan pasrah..
Anda juga boleh dapatkan cahayamata seperti ana..
Sekirannya Anda berminat??

boleh pm/sms/whsap saya 014-3641834 cik zie
Saya sedia membantu

Sekirannya anda ingin membeli menggunakan ID saya silakan 924829 dan boleh bg resit pada saya, saya akan guied anda..

salam ukwah dari saya :)

No comments:

Post a Comment