Monday, September 23, 2013

SET KECANTIKAN SHAKLEE MEMANG MANTOP!

SET KECANTIKAN

Memiliki kulit yang halus, lembap, berseri dan tidak bermasalah adalah idaman semua orang. Tambahan pula kulit di bahagian wajah yang sangat sensitif dan sentiasa terdedah dengan sinaran cahaya matahari dan pelbagai bahan tercemar di sekeliling kita.
Kini, dengan harga yang sangat berpatutan dan mampu milik, anda berpeluang memiliki kulit yang sihat dan menawan dan yang paling penting, ianya 100% semulajadi!
Set kecantikan dan kesihatan kulit dari Shaklee mengandungi beberapa vitamin yang sangat baik utk sel-sel dan kulit kita. Vitamin tersebut adalah:

  1. Vita C
  2. B Complex
  3. Vita E
  4. ESP


Kenapa kita memerlukan supplement yang berkualiti untuk tubuh badan kita??? Kerana di bumi ini terdapat pelbagai pencemaran antaranya udara,persekitaran dan sebagainya. Dan juga menjadi salah satu punca kulit muka kita ini tidak sihat. Itu yang akan menjadikan kulit kita ini berminyak,tona tidak sekata, kulit hitam renting macam kena bakar dan jerwat..eeeeee jerawat??? Siapa yang suka muka bila ada jerawat.. Tol tak.. siapa suaka muka atau tubuh mereka ditumbuhi jerawat cer angkat tangan.. kih2, mesti tidak ada sesiapa yang ingin di wajah serta badan memiliki tanda-tanda yang tidak cantik.




Vita c yang diperkenalkan oleh Shaklee yerapat banyak faedah. Kenapa saya cadangkan Shaklee??? Kerana ia halal malah terjamin kulaiti. Betulke apa saya cakap??? Kalau tidak betul saya tidak akan berani mengeluarkan fakta2 sedemikian. Kerana saya sendiri mengamalkan supplement Shaklee ini, kerana ia berkesan Malah tidak mahal seperti mana dipasaran. Sebiji vita c dari Shaklee sama dengan 7 biji buah oren. WAAAHHH.. Mampu ke kita nak makan 7 biji oren sehari??? Tepuk dada tnya selera..

B-Complek pula merukan vitamin kecantikan diri. Kenapa saya mengatakan sedemikian. Kerana B=beuty. Hehehe.. Di dalam B- Complex ini terdapat kandungan yang membolehken seseorang itu anti stress. Kalau kita asik stress je muka mesti berkerut-kerut. Kemudian nak marah2. Tu lagi satu punca kita cepat tua. Lepas tu bila terkanan dah melampaui batas, Mula laa Muka tumbuh cendawan yang tidak diingini.

Vita e merupakan supplement yang membolehkan kulit kita ni ala2 glowing gitu. Selain itu ia memang bagus untuk kulit. Nak tahu kenapa vitamin e ini sebenarnya baik sangat untuk kulit??? Pertamanya, kita ni sering duduk dalan icon right. Bagi yang bekerja dalan icon la. Kulit kita akna sentiasa kering tol x??? Vita e ni memberi kelambapan pada kulit. Tidak kira apa2 jenis produk bagis pilih yang ade Vitamin e. kerana ia mmg bgus untuk kulit. Selain itu boleh memudarkan parut2 dikulit.

Esp pula, merukana soft drink. Hehehe.. Minuman ini perisa soya, Mesti ramai yang suka minum soya kan. Tol x?? Soya ini sedap malah ia berkahsiat. Tidak pecaya?? Cer google. Esp ni pula memperbaiki sel kulit badan kita ni. Kulit pun ly cantik halus mcam baby.. Siapa yang xnak comel macam bby. Tol x??? Cuba awk buktikan.. kalau tidak percaya..


BERMINAT???

SMS/WHATSAPP : 014-3641834 CIK ZIE
EMAIL : norazielah@ymail.com



No comments:

Post a Comment