Sunday, September 1, 2013

SET KURUS SHAKLEE

Bismillah..

Pada mulanya saya nk juga cerita, sekarang sudah terlalu banyak sangat produk dipasaran sehinggakan kita semua jadi rambang mata.. BETUL X?? mesti ullzz akan rambang mata.

Terdapat pelbagai set pelangsingan.. bermacam2 produk mcm FIGURE UP, SLIMMING AURAWHITE.. Tetapi adakah anda yakin bahawa produk2 tersebut selamat????

Mari saya memperkenalkan produk yang diyakini berkesan.. Biarpun lambat tapi ia bagus serta keberkesanannya diluar mata dan diluar jangkaan anda. Anda tidak percaya???? Anda mesti perlu mencuba.

SET KURUS SHAKLEE terdiri daripada LECITHIN dan ALFALFA serta ESP untuk set bajet. Mukan mahal mana pun. LECITHIN boleh makan untuk sebulan. Malahan ALFALFA anda boleh makan untuk 4 - 5 bulan.. HUaarrrghhh Anda msti tidak percaya kan..ESP atau mudah dikenali dengan ENERGY SOY PROTIEN pula boleh minum untuk 1-2 bulan. WAHHHH GREAT!!

Inilah LECITHIN, Lecithin merupakan satu komponen yang terlibat dalam penghantaran mesej ke otak dan sistem saraf. Soya LECITHIN merupakan sumber utama kolina. LECITHIN SHAKLEE diperoleh secara semulajadi daripada kacang soya. Setiap kapsul gel lembut menyumbang 530mg LECETHIN. Tiada perasa tiruan, pemanis,pewarna atau bahan pengawet tambahan.


LECITHIN SHAKLEE juga dikenali sebagai PENGEMULSI SEMULAJADI kerana ia mempunyai kesan 
' melekat pada lemak' a.k.a LECITHIN menyebabkan lemak "terapung" dalam darah & mencegah lemak dari melekat pada dinding membran.


salah satu testimonial LECITHIN SHAKLEE.

Assalamualaikum. setelah hampir 3 bulan consume LECITHIN , HERBALAX and ALFALFA.. ternyata kesanaya sgt AMAZING!!! ALHAMDULILLAH.. LECITHIN + HERBLAX membantu mengurangkan berat badan dan ALFALFA mambuatkan saya rasa BEST.. Hubby makin sayang! muka makin berseri.. terima kasih Pn. YAti Napi.




ANDA SEMUA INGIN LANSING???? SEPERTI KAWAN2 KITA YANG TELAH MENGAMALKAN SET KURUS SHAKLEE????

Anda boleh hubungi saya dengan segera. 014-3641834 zie. Saya akan guide dengan cara yang betul.




No comments:

Post a Comment