Friday, September 20, 2013

SET KECANTIKAN SHAKLEE

Asslamualaikum..

Dalam artikal kali ini saya ingin menceritakan SET KECANTIKAN SHAKLEE. Di dalam set ini terdapat beberapa suplement yang boleh kita ambil. Antaranya :-




  1. ESP
  2. B-COMPLEX
  3. VITA C
  4. VITA E

Kenapa kita perlu makan suplement untuk mendapatkan kecantikan kulit kita. Antara sebbnya ialah :-


  1. SELALU DUDUK DIBAWAK UVA ATAU UVB
  2. SELALU DUDUK DI DALAN ICON
  3. SELALU DUDUK DI TEMPAT YANG BERHABUK
  4. STRESS DENGAN KERJAYA
  5. TIADA MASA UNTUK URUSKAN DIRI
  6. TIADA WANG UNTUK PERGI KE SPA
  7. MALAS


Dengan adanya suplement daripada rangkaian shaklee ini, anda akan memperolehi :-

  1. TENAGA YANG LEBIH
  2. MINDA YANG CERGAS
  3. TIDAK SENTIASA BERADA DALAM TEKANAN
  4. KULIT BERMAYA
  5. TIDAK RISAUAKAN SINARAN UV YANG MERBAHAYA
Kenapa saya boleh mengatakan anda.. anda.. akan memperoleh daripada set kecantikan shaklee???





TERBUKTI!!!

Saya merupakan penguna yang tegar serta pengamal set kecantikan ini. Kerana saya merupakan seorang pekerja yang sentiasa berada di bawah tekanan yang telampau sanagt. sehingakan tiada masa untuk makan dan uruskan diri sendiri untuk kelihatan cantik. Saya juga merupakan seorang pekerja yang selalu duduk dibawah cahaya matahari.. perlu menjaga pekerja-pekerja di tapak pembinaan. Saya telah mengamalkan set ini selama 4 bulan dari mei 2013 - sekarang.

Alahamdulilah, perubahan yang saya alamai mmg amat mengejutkan semua kawan-kawan saya. setiap kali berjumpa akan tanya eee.. asal ko mkin hari makin putih.. eyy kenapa engkau kurus skunk?? Set ini bukan sahaja menjadikan kita cantik. malah membolehkan kita kurus dan cantik. InsyaAllah.. Mencari yang cantik itu Harus..

SEBELUM MAKAN APA2 SUPLEMENT.. KULIT GELAP.. DAH MCAM ANAK TETTT..




SELEPAS MENGAMALKAN SUPLEMENT.. KULIT CERAH GEBU BAK SUTERA.. CEWAHH




BERMINAT??

SMS/WHATSAPP/LINE/KAKO/WECHAT

014-3641834

EMAIL

norazielah@ymail.com




No comments:

Post a Comment