Wednesday, September 4, 2013

TIPS KULIT CANTIK & COMEL

Assalamualaikum semua.


Siapa yang tak nak kulit cantik cakap dengan aku. Semua orang nak. Kulit gebu macam Lisa Surihani. Halus macam baby. So cute. Bukan halussss yang Harith Iskandar cakap kat iklan nescafe tu ya. Aku bagi tips ni bukan sebab kulit aku cantik. Aku ni bukannya cantik pun. Cuma Comel jek.. hehehe . Semua makhluk yang Allah cipta semuanya cantik-cantik belaka so aku ni cantik lah kan. Cukup-cukup la tu Zie . Aku tak cakap la kulit aku cantik, mulus bagai kan tapi apa salahnya kita cuba try test tips ni sama-sama okay.

SEGAR!!

Amalkan dengan Minum segalas Air Suam setiap kali anda bangun daripada tidur. Ini kerana ia memberikan kita tenaga serta air liur yang ada 2 adalah antibaktiria yang baik,.. acececehhh,,, Minum air sekurang-kurangnya 8 gelas sehari.. Tetapi untuk nmpak kulit sentiasa lembab minum air putih sebanyak 3 liter sehari




SAYANGI DIRI!!

Sila laaa jauhkan diri daripada zon merokok. Kenapa??? Sebab merokok serta asap rokok itu membuatkan kulit kita tidak cantik, Sebab didalam ROKOK terdapat beratus bahan KIMIA yang tidak elok serta menghapuskan nutrisi2 didalam badan kita. INI FAKTA OK!




CINTAI KEPADA BUAH-BUAHAN SERTA SALAD!!!

Ramai yang dah tau Atau ramai yang xtau??? confius ke?? Kenapa orang ramai ada yang tidak gemari buah-buahan??? sedangkan buah-buahan terdapat pelbagai vitamin tau.. Sesiapa yang inginkan KULIT CANTIK perlula selalu makan buah serta salad. Saya pun selalu makan salad jadikan ulam. SEDAPP...





BERSUKAN ATAU BERSENAM

Kenapa kita perlu bersenam??? serta bersukan??? Ramai yang tidak tau kebebaikannya.. Ianya membolehkan kolestrol terbakar. Malah memberikan kita tenaga semula jadi Tak da la nanti kita rasa letih. Lepas tu badan kita lemah.




Selamat mencuba ea kekawan..





No comments:

Post a Comment